Fredag.

Fredag igen!

Kid har snart bott här en vecka! Tiden går himla snabbt måste jag säga. Han har börjat känna sig lite mer hemma nu, svansen går som en helikopterpropeller när man kommer hem och när man ska ut och gå.. Han är så mysig!

Idag har jag varit och inhandlat lite godare mat till honom, får prova hur det går med det, eftersom han inte riktigt vill äta den andra maten. Så nu ska han förhoppningsvis börja äta!
Har också inhandlat ett kamoflagetyg, han ska få en egen hemmasydd filt, precis som katterna! Han kunde ju inte få en rosa eftersom han är ju cool.

Nu ska jag bara komma på hur jag ska sy hans fina filt. Det blir nog intressant..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Karro

Ja, han såg jättegullig ut :)Hoppas det går bra med han!

2009-02-06 @ 21:42:55
URL: http://masterofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0