Måndag.

Kid är sötast. Han charmar alla som ser honom. Idag har vi varit till Zoocenter och köpt lite godis, och en fäll, och en alldeles egen matskål. Sen for vi till Djurmagazinet på Mariehem och naturligtvis ser han en liten japansk spets just innanför dörren och det blir ett jäkla liv, men han lugnade ner sig snabbt och kollade leksaker istället ;)

Sen gick vi till Annica och hälsade på. Kid låg och sov under soffan hela tiden och nu är han fortfarande trött. Han åt sin middag och har gått på kissrunda. Sebbe får ta den allra sista rundan innan han går och lägger sig. Jag ska knoppa in alldeles strax, känner mig inte alls fräsch, har ont i huvet och kroppen, mår illa och känner mig yr.

Grattis Anette, bli sjuk nu. Det vore ju passande. Men vad gör man? Det är bara att gilla läget och se vad som händer.

Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han??? Var det inte en hon nyss??? :S

2009-02-03 @ 05:05:46
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0