Onsdag.

Chockerande nyheter:

Evita har nu flyttat till Mats Bucht. Kalle har fått nog - hästen kan inte hålla sig i skinnet längre. Hon flippar ur för minsta lilla grej. Kalle är less på att inte kunna köra henne nånting längre, så nu har hon fått åka iväg på internatskola. Hoppas dom kan få ordning på henne där så att hon går ha som amatörhäst så småningom. Fungerar det inte hos Mats så är hennes dagar räknade, Kalle orkar inte längre, inte jag heller för den delen, men det är ju inte jag som ska bestämma hur det blir. Men Mats är ju duktig så nu är det bara att hålla tummarna!

Mindre chockerande nyheter:
Jag och Jenny har handlat på Intersport idag. Jag köpte en fleecetröja och ett apsnyggt pannband  för totalt 330 kr, helt ok, då fleecen egentligen kostade 400 kr! Jenny köpte ett par solglasögon, den lilla apan åker ju snart, bara 10 dagar kvar nu - jag är inte alls avundsjuk!



Nu ska jag ta tag i pluggandet, sen ska jag ta en promenad senare i eftermiddag med Kid. Ska försöka komma på någon bra "rutt" att ta när det är dags för "dagens promenad", och inte bara de kortare rastningarna.

Annars är det lugnt, jag vill ha mina täckbyxor och täckjacka nu. Jag har ju investerat i ordentliga vinterkläder nu när Kid har kommit hit, det behövs ju när man ska ut flera gånger om dagen..

Nu. Plugga. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karro

Har du köpt hund? :)

2009-02-04 @ 14:43:16
URL: http://masterofmyheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nämen oj, mats bucht.. om du ska dit nånting så fråga JÄÄTTE gärna hur det går med bambi (new fashion) då också :) Jag är sådär lagomt nyfiken.... :)

2009-02-04 @ 20:54:07
Postat av: Viktoria

what?! holly shiiiiiiit, står evita hos pluuchtten!? (jag vet att det står fel, det är med mening. hehe) detta måste vi samtala igenom vid ett snart tillfälle! ;) men nu ska jag till sundsvall. kl.04.45. yayyyy. JAG ÄR INTE TRÖÖÖÖÖÖÖTT! pigg. :) Vad äre för fel på mej?! :P

2009-02-05 @ 04:42:59
URL: http://dendarvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0