Tisdag.







Är han inte söt, så säg?

Idag har han varit väldigt mammig, han har följt efter mig vart jag än har gått. Men han är så söt. Det har börjat bli lite mer avslappnat här i lägenheten nu också. Katterna (Isa) är rätt skeptisk till Kid, och Kid är skeptisk mot båda katterna - nu är det mer han som käftar emot och försöker bråka med dom, men det tolereras inte! Inge bråk här inte!



Annars har jag dessutom beställt en ny jacka och täckbyxor så jag kan bege mig ut i skogen med Kid.
Nu ska jag inte frysa mer..

Jag är helt slut. Ska lägga mig och sova snart, tammetusan! Jag är så trött att det svider i ögonen och hela kroppen känns mest som en säck. Men ungen ska ju ut igen om ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0