Torsdag.

SNÖ! Gud vad det har snöat i natt. Jag är glad att Sebbe tog morgonkissen med Kid idag, jag hade blivit deppad om jag hade varit tvungen att gå rakt ut i snön i morse. Nu gör det därimot ingenting, jag har förberett mig mentalt för en promenad i snön och då är det lugnt! Ska bli kul att promenera med monstret i snön, han kanske vill busa lite?

Linda är påväg hit nu. Ska bli kul att träffa henne igen, det va ju ett tag sen sist. Sen ska vi åka till Zoocenter och köpa halsband och koppel till Kid. Han ska få ett i brunt läder, det blir nog fint på honom! Han ska givetvis följa med så han får prova, han måste ju veta att han passar i det han får! ;)



Nej, nu är det borstatänder-dags, och sen är det påklädnings-dags, sen promenad-dags! Hej svejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0