Tisdag kväll

Idag har jag faktiskt lärt mig nått - eller snarare friskat upp minnet tillsammans med MiniAnne. Vi hade hjärt-lungräddning + luftvägsstopp på schemat idag. Måste säga att jag tycker att det va himla intressant. Jag fick ont i handlederna av att öva kompressioner, och jag va nog sämst i klassen med att blåsa i luft i lungorna i början, men sen fick jag ordning på grejerna och nog jäklar fylldes hennes lungor med luft! :D

Nu har jag just kommit in från en runda på Willy's med min moder, ska alldeles strax sätta mig ner med mitt godis och plugga. Jag kände att jag va tvungen att motivera mig själv med nånting (jag vet att man inte ska använda godis när man ska motivera eller belöna sig själv, men vad tusan, jag kan ju inte dirket belöna mig med nånting annat när jag bara sitter vid köksbordet och pluggar)

Det är dags. Nu ska jag börja. Men först ska jag göra en playlist med BRA låtar, eftersom Sebbe tjuras med att bara göra playlists med sin konstiga musik ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Klart man kan använda godis som självbelöning. Det gör jag jämt :P

2009-01-27 @ 23:11:07
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0