Tisdag morgon.

Sitter här och filosoferar, hade tänkt plugga nu på morgonen, men jag känner att hur mycket jag än läser så är det ingenting som fastnar längre. Hade samma problem igårkväll när jag skulle plugga. Kanske blir bättre idag, jag åker till skolan om 40 minuter, och planerar att sitta där en stor del av dagen och plugga inför morgondagens redovisning. Känns som att det kommer bil förhör av läraren (redovisningen går ut på att läraren ska ställa frågor, och vi ska kunna svara på allt hon frågar). Just nu har jag gett upp hoppet om att jag kommer lära mig allt till imorron. Men lite av det jag läst har fastnat iallafall, jag förstår och kan det mesta i stora drag, men om jag skulle få en fråga som kräver ett detaljerat svar så kommer jag nog fastna. Sebbe får nog förhöra mig en gång till senare idag.

Fast huvudsaken är att vara aktiv i redovisningarna, då får man godkänt, och det ska jag nog klara av.



Nu är det dags för mig att göra mig klar för en dag i skolan och fixa ordning alla papper och pennor och pärmar (ok, jag har bara en pärm) och boken, och kalendern, och gå till bussen. Sen är jag klar!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Viktoria



omg anette vad duktig du är! :)

2009-01-27 @ 13:46:07
URL: http://dendarvickan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

by the way så har du inte laggt mej till dina länkar än. fy skäms! ;P

2009-01-27 @ 14:28:41
URL: http://dendarvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0